ادامه عکس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

ادامه عکس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

آئودی در نسل سوم S3 از موتور توربوشارژ TFSI با پاشش مستقیم سوخت (بنزین) استفاده کرده تا حداکثر توان ممکن و بهره‌وری سوخت را به این خودرو بدهد. موتور قدرتمند این خودرو توانی معادل 300 اسب‌بخار تولید می‌کند؛ اما مصرف S3 در هر 100 کیلومتر تنها 6.9 لیتر است. شتاب‌گیری 0 تا 100 کیلومتربرساعت این خودرو زمانی که از جعبه‌دنده S tronic بهره می‌برد، به 5.1 ثانیه زمان نیاز خواهد داشت.   

 

به گزارش آتوبلاگ، موتور 2 لیتری TFSI که در این خودرو به کار گرفته شده، شباهت بسیار اندکی به نسل‌های پیش از خود که 5 سال متوالی عنوان موتور سال را از آن خود کردند، دارد. این موتور 1984 سی‌سی و چهار سیلندر می‌تواند گشتاور نیرویی معادل 380 نیوتن‌متر را در دور موتور بین 1800 و 5500 دوردردقیقه ایجاد کند و به حد نهایی 6800 دوردردقیقه برسد.

موتور TFSI می‌تواند قدرت و بهره‌وری جالب‌توجهی را به نمایش بگذارد. شتاب‌گیری 0 تا 100 کیلومتربرساعت S3زمانی که از جعبه‌دنده S tronic شش‌سرعته بهره می‌برد، به 5.1 ثانیه زمان نیاز خواهد داشت و استفاده از جعبه‌دنده دستی این زمان را به 5.4 ثانیه خواهد رساند. حداکثر سرعت این خودرو به شکل الکترونیکی به 250 کیلومتربرساعت محدود شده و مصرف سوخت آن هنگام ترکیب با جعبه‌دنده اتوماتیک تنها 6.9 لیتر در هر100 کیلومتر خواهد بود، این رقم در نمونه‌های S3 که از جعبه‌دنده دستی استفاده می‌کنند، 0.1 لیتر در هر صد کیلومتر بیشتر است که کاهشی 1.5 لیتری را در مقایسه با نمونه‌های پیشین نشان می‌دهد. گاز دی‌اکسیدکربنی که این خودرو در هر کیلومتر وارد هوا خواهد کرد معادل 159 گرم در مدل دنده اتوماتیک و 162 گرم در نمونه دستی آن پیش‌بینی شده است.

برای موتور 4 سیلندر قدرتمند این خودرو دو میل بالانس پیش‌بینی شده که دو برابر سریع‌تر از میل‌لنگ‌ها می‌چرخند تا لرزش بدنه این موتور را به حداقل می‌رسانند. یک فعال‌کننده صدای الکترومکانیکی صدای موتور را به داخل خودرو خواهد آورد. بالچه کوچکی نیز برای اگزوز پیش‌بینی شده که در سرعت‌های بالا باز می‌شود و صدای اسپرت پرطنینی را به این خودرو می‌دهد.

 

 

فناوری‌های مختلفی برای بهبود عملکرد این موتور به کار گرفته شده‌اند که از میان آنها می‌توان به استفاده از پاشش مستقیم سوخت با فشاری معادل 197 اتمسفر اشاره کرد. تغییراتی در محفظه احتراق باعث شده نسبت تراکم به 9.3 به 1 افزایش پیدا کند که برای موتور های توربوشارژ خارق‌العاده است.

 

سیستم نوآورانه مدیریت حرارتی موتور نیز باعث شده حداقل اصطکاک ممکن و بهترین بهره‌وری ترمودینامیک در قسمت‌های حرکتی ایجاد شود. سرسیلندر نیز از آلیاژ سبک آلومینیوم‌سیلیکون ساخته شده که بسیارمقاوم است و مقاومت حرارتی بالایی دارد. این موتور قدرتمند و پیچیده ابعاد کوچکی داشته و تنها 148 کیلوگرم وزن دارد که نسبت به نمونه‌های پیشین بیش از 5 کیلوگرم سبک‌تر است.

آئودی S3 هاچ‌بک و بسیارمقاوم طراحی شده و در برابر ضربه به خوبی می‌تواند ایمنی سرنشینان خود را تأمین کند. این خودرو تنها  1395 کیلوگرم وزن دارد، در آن از شیشه جلوی عایق صدا استفاده شده و ضریب مقاومت هوای خودرو تنها 0.33 است.

در فضای داخلی این خودرو و بخش هدایت و کنترل آن نیز بخش‌های گوناگونی در نظر گرفته شده و تقریبا از تمامی فناوری‌های کنونی که برای سرگرمی سرنشینان یا ارسال اطلاعات بی‌سیم به بخش هدایت خودرو معرفی شده‌اند، استفاده شده است. «آئودی کانکت» تمامی سرویس‌هایی را در برمی‌گیرد که به دریافت داده‌ها از شبکه خودروهای اطراف می‌پردازند و اطلاعات کلیدی را در اختیار راننده خودرو قرار می‌دهند.

سیستم ناوبری MMI یا واسط کاربری چندرسانه‌ای ناوبری و لمسی از دیگر امکانات پیش‌بینی شده هستند. سیستم‌های کمکی متعددی نیز در این خودرو در دسترس است که از میان آنها می‌توان به کنترل سرعت ثابت انطباقی که می‌تواند زمانی که با سیستم ایمنی خودرو یکپارچه است، در سرعت‌های زیر 30 کیلومتر در صورت نیاز خودرو را به شکل خودکار متوقف کند. علاوه بر این سیستم‌های کمکی فعال حرکت بین خطوط، بخش کمکی روبرو و کناره‌های خودرو، سیستم مجهز به دوربین برای تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و پارک خودرو، نور انطباقی با امکان کنترل چراغ‌های جلو در چندین حالت گوناگون و سقف پانوراما از دیگر امکانات پیش‌بینی شده هستند.

آئودی S3 جدید از اوایل سال میلادی آینده وارد بازار خواهد شد و قیمت پایه آن در آلمان 38,900 یورو معادل 50,699 دلار اعلام شده است.

 

برای دیدن عکس های خوشکل و ناز این ماشین به ادامه مطلب بروید...




ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

بسیاری از خودرو ها پس از طی کردن مراحل اولیه طراحی به واقعیت تبدیل شدند. اما بسیاری دیگر در حد همان طرح باقی ماندند و به تولید انبوه نرسیدند و راهی موزه ها شدند.

خودروهای زیر که ساخت شرکت های مختلف خودروسازی و یا طراحان صنعتی است هرگز به بازار خودرو راه نیافتند:

توایک

"توایک" اتومبیل کوچک الکتریکی است که در آلمان تولید شد و ظرفیت دو سرنشین را دارد. این اتومبیل سه چرخه از مواد سبکی مانند آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و تنها 246 کیلیوگرم وزن دارد.



توایک به وسیله جوی استیک کنترل می شود که حتی با نوک انگشتان هم می توانید فرمان را بگیرید، سرعت بگیرید و بر ترمزها تسلط داشته باشید. این اتومبیل دارای یک پردازنده دیجیتالی است که میزان شارژ باتری، سرعت، و محدوده رانندگی را به راننده نشان می دهد و سرعتی معادل 55 مایل در ساعت دارد.

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

تصاویر تازه از نسل بعدی شورولت کوروت این خودرو را در حال گذراندن مراحل تست نشان می دهد .

 

برای مشروح کامل خبر و دیدن عکس های ناز این ماشین به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:شورولت کوروت C7 2014 با موتور جدید+عکس ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

سوپر خودروها از آن دسته از خودروها هستند که همیشه طرفداران بسیاری داشته اند. لامبورگینی به نوعی همیشه پیشرو در میان تمام این خودروها بوده است.

 

 

مشروح کامل مطلب به همراه عکس در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 147784
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content