جنگ مواد مخدر در مکزیک از زمان درگیری مسلحانه بین گروه‌های رقیب قاچاق مواد مخدر و ارتش مکزیک بالا گرفت که از سپتامبر ۲۰۰۶ با ارسال نیروهای ارتش مکزیک به ایالت میچوکن مکزیک برای پایان درگیری بین گروه‌های رقیب قاچاق مواد مخدر آغاز شد.

مکزیک محلی برای ترانزیت کوکائین از کلمبیا به آمریکا است و تا اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی، بیش از ۴۰ هزار نفر در جریان خشونت ‌های مربوط به مواد مخدر جانشان را در مکزیک از دست داده‌ اند که بخشی از آن به خاطر تسویه حساب های باندهای موادمخدر است.

در ادامه این خشونت ها، مقامات مكزيكي يكشنبه از كشف 19 جسد در ايالت مرزي «چيهواهوا» در شمال اين كشور خبر دادند. در اين ميان ظاهرا 11 جسد مربوط به افرادي است كه مدت ها قبل كشته شده و در گورهاي جمعي دفن شده بودند اما 8 جسد ديگر كه آثار شكنجه نيز روي آن ها مشاهده مي شود، طي روزهاي اخير كشته شده اند.

11 جسد در منطقه ای نزديك مرز امريكا و در فاصله حدود 25 كيلومتري جنوب شرقي شهر "سيو داد خوارز" کشف شد.


یکی از حملات ارتش به شهر سیودادخوارز


مسئولان مكزيكي اعلام كردند ظاهرا قربانيان دو سال پيش و در زمان اوج درگيري بين باندهاي قاچاق مواد مخدر كه تلاش مي كردند مسيرهاي عبور از مرز را به كنترل خود درآورند، كشته شدند. آمارها نشان مي دهد بيش از سه هزار نفر در آن سال در سيوداد خوارز كشته شدند. اين شهر با يك ميليون و 400 هزار نفر جمعيت يكي از خطرناكترين نقاط روي كره زمين به شمار مي رود که عمده دلیل آن تلاش برای قاچاق موادمخدر به آمریکاست.

مقامات قضايي مكزيك همچنين اعلام كردند مسئولان اجساد هشت نفر را در امتداد جاده اي در فاصله حدود 200 كيلومتري جنوب شرقي اوجينائو تگزاس كشف كردند. اين افراد جمعه ربوده شده بودند و اجساد آنها شنبه پس از شكنجه و اصابت گلوله به سرشان كشف شد.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

مسلسل های دستی، خانواده ای از سلاح های انفرادی محسوب می شوند که دارای مختصاتی همچون طول و وزن کم، کالیبر کوچک و قابلیت شلیک با نواخت تیر بالا هستند. قدمت این سلاح ها به جنگ اول جهانی و سلاح "ام پی 18" ساخت آلمان باز می گردد.

تا به امروز این سلاح ها راه زیادی را دربخش فناوری طی کرده و به انتخاب اول واحدهای پلیس و عملیات ویژه در سرتاسر دنیا تبدیل شده اند.

نامهایی مثل "تامپسون" آمریکایی تا "ام پی 5" آلمانی در این بخش از............

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

ادامه عکس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

ادامه عکس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  دوربین های حرارتی برای ایجاد و بهبود قابلیت های عملیاتی نیروهای نظامی در رزم شبانه، امکان کشف و ردگیری اهدافی که از نظر دیداری از پنهان کاری و استتار خوبی استفاده کرده اند و همچنین ایجاد امکان ردگیری اهدافی که همواره منبع بزرگی برای تابش های حرارتی دارند مثل هواپیماها ساخته شده اند.

هر چند در سال های جنگ تحمیلی در کشورمان ادوات دید در شب به تعداد زیاد و احتمالاً دوربین حرارتی وجود نداشت اما همان تعداد برای اثبات....


برای مشاهده متن کامل خبر به همراه عکس ها به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


در راستاي دشمن شناسي و آشنايي با اقدامات مهره‌هاي اصلي در پروژه خيالي سرنگوني ايران اسلامي،  اقدام به معرفي تعدادي از چهره‌هاي مهم و تأثيرگذار در عرصه سياست‌هاي كاخ سفيد، رژيم صهيونيستي، كشورهاي اسلامي، منطقه خاورميانه و ديگر مناطق جهان تحت عنوان ژنرال‌هاي جنگ نرم كرده ايم .

 آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد بخش ششم معرفی ژنرال‌هاي جنگ نرم است که اختصاص به معرفی دنیس راس یکی دیگر از استراتژیست های دنیای غرب دارد.

دنیس راس


تاریخ تولد

  • 26 نوامبر 1948

مذهب

  • یهودی

تحصیلات

  • اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه کالیفرنیا
  • اخذ مدرک دکترا در رشته علوم سیاسی از دانشگاه کالیفرنیا


متن کامل خبر را در ادامه مطلب مشاهده کنید....



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

هنگامی که به بهانه سالگرد یازده سپتامبر، «تری جونز» کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا بخشی از فیلم موهن «برائت از مسلمانان» را پخش کرد، با خشم مقدس مسلمانان مواجه شد.

در این شرایط هر مسلمانی سعی کرد به گونه‌ای انزجار خود را از این اقدام هتاکانه نشان دهد، در انگلیس نیز کمپینی به نام «إن شاء الله» با حضور جوانان مسلمان تشکیل شده است که در سراسر این کشور به فعالیت فرهنگی می‌پردازد.

 

 

ماه گذشته مردم لندن شاهد پخش و توزیع رایگان قرآن کریم با ترجمه انگلیسی در سطح شهر بودند که جوانان مسلمان مقیم لندن....


برای دیدن عکسها و متن کامل خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


 

سال 2003 بود كه آمریکا به بهانه وجود سلاح‌هاي شيميايي و كشتار جمعي به عراق حمله کردند. اکنون با گذشت نه سال از حمله آمریکا به عراق نه تنها ادعای پوچ امريكايي‌ها به اثبات نرسیده است و هیچ سلاح شیمیایی و كشتار جمعي در عراق كشف نشده است بلكه حالا مردم غير نظامي عراق قرباني سلاح‌هاي غير متعارف آمريكايي‌ها شده‌اند.

خبرهای منتشر شده از رسانه های غربی از جمله روزنامه انگلیسی ایندیپیندنت حکایت از حاثه ای تلخ در شهر فلوجه عراق دارد. دولت آمریکا كه حالا با گذشت 9 سال به هيچ سلاح شیمیایی در عراق دست نیافته است، بلکه با استفاده از سلاح های شیمیایی آلوده خود در طول ساليان سبب شده است کودکانی ناقص الخلقه در شهر فلوجه عراق پا به زمين بگذارند.

فلوجه شهری است که با حمله ی نیروهای آمریکایی از آوریل 2004 مورد تعرض قرار گرفته و به خاک و خون کشیده شده است و صدها عراقی در نتيجه حمله نیروهايی نظامی آمریکا کشته شده‌اند. به طوری که نام فلوجه پس از حمله نظامی آمریکا از " شهر مساجد" به "شهر ویرانه" تغییر یافت.

در حالیکه آمریکا و دیگر کشورهای غربی آواز گرامیداشت سلامت جهانی را  سر داده اند، اما آمار بالایی از ناقص الخلقگی  کودکان در شهر فلوجه عراق گزارش شده است.  کودکان فضایی و ناقص الخلقه كه در نتيجه بمباران آمريكايي‌ها با نقص‌هايي در بدنشان به دنيا مي‌ايند!

آمار بالای کودکان معلول و سقط جنین به صورت غیر عمد، میراث حمله نظامی نیروهای آمريكايي به عراق است که یادگارهایی مالامال از خون و رنج را از خود به جا گذاشته است. کودکانی با بالهای شکسته و نفسهایی بریده!

ارتش آمریکا با انفجار بمب‌هاي آلوده به فسفر تولد کودکان فلوجه عراق را به مخاطره انداخته است. در نتیجه همين جنايت عليه مردم غير نظامي بوده است كه نارسایی قلبی و معلولیت مغزی و نقص عضو، نابینایی، سرطان و مشکلات ژنتیکی کودکان عراقی با بالاترين آمار جهاني به ثبت رسیده است و همين امر سلامت مردم عراق را با بحران مواجه كرده است.

یکی از اساتید دانشگاه آمریکا تصریح کرد که بحران آلودگی سمی کودکان فضایی عراق قابل اغماض نیست. این کودکان حالت طبیعی نداشته و با معلولیت سنگینی دست به گریبان هستند و همچنین دچار مشکل  روانی و رفتاری نیز هستند.

از عناصر آلوده سلاح های نیروی نظامی آمریکا، سرب است که مادران باردار به آن آلوده شده اند و کودکانشان را ناخواسته دچار مخاطره کرده اند.

و همچنین سلاح های آلوده به جیوه که به مغز کودکان آسیب وارد کرده است. هوا و آب و خاک عراق آلوده به جیوه و سرب و اورانیوم است که اثرات زیان بخشی را برای مردم و کودکان عراقی به ارمغان آورده است!





ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  بوجاری کردن برنج در فصل برداشت در چین

 بوجاری کردن برنج در فصل برداشت در چین


مسابقه مهارت گارسون های آرژانتینی در بوینوس آیرس

گارسون های آرژانتینی





ادامه مطلب...


تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب: دیدنی های امروز,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


پهپادی برای شکار طوفان: هفته گذشته ناسا پهپاد خود را برای نبرد پیش رو علیه درک و پیش‌بینی طوفان‌های مرگبار استوایی به پرواز در آورد. هدف این پهپاد مطالعه مرکز طوفان نادین بود که به مدت یک هفته جزایر آیزور و اقیانوس آتلانتیک شمالی را در نوردید. بر خلاف هواپیماهای سرنشین‌دار متداول‌تر جوینده طوفان، گلوبال هاوک با یک موتور جت و طول بال‌هایی به درازای 35 متر می‌تواند به مدت 30 ساعت در آسمان باقی بماند و 17700 کیلومتر پرواز کند.
 
متن کامل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1941
بازدید کل : 149726
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content