در راستاي دشمن شناسي و آشنايي با اقدامات مهره‌هاي اصلي در پروژه خيالي سرنگوني ايران اسلامي،  اقدام به معرفي تعدادي از چهره‌هاي مهم و تأثيرگذار در عرصه سياست‌هاي كاخ سفيد، رژيم صهيونيستي، كشورهاي اسلامي، منطقه خاورميانه و ديگر مناطق جهان تحت عنوان ژنرال‌هاي جنگ نرم كرده ايم .

 آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد بخش ششم معرفی ژنرال‌هاي جنگ نرم است که اختصاص به معرفی دنیس راس یکی دیگر از استراتژیست های دنیای غرب دارد.

دنیس راس


تاریخ تولد

  • 26 نوامبر 1948

مذهب

  • یهودی

تحصیلات

  • اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه کالیفرنیا
  • اخذ مدرک دکترا در رشته علوم سیاسی از دانشگاه کالیفرنیا


متن کامل خبر را در ادامه مطلب مشاهده کنید....



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

صمد کریمی امروز دوشنبه با اعلام این که امکان تخصیص ارز به دانجشویان غیر بورسیه نیز فراهم شده است، گفت:‌ دانشجویان غیر بورسیه می توانند با ارائه اسناد مثبت به مرکز مبادله ارزی از امکانات این مرکز استفاده کنند.

وی در واکنش به انتشار عدد کلی ثبت سفارش و میزان ارز تخصیصی از سوی نایب رییس خانه صنعت و معدن و عضو اتاق ایران بدون رد یا تایید این عدد گفت: من فقط می‌توانم بگویم که از زمان راه اندازی مرکز تاکنون روزانه ارزش مبادلات 25 درصد افزایش یافته است.

محمدرضا بهرامن - نایب رییس خانه صنعت و معدن، امروز اعلام کرد که ارزش ارزی ثبت سفارش‌های انجام شده در این مرکز تاکنون به یک میلیارد و 200 میلیون دلار رسیده، اما فقط 25 درصد آن از سوی مرکز مبادله تخصیص یافته است.

کریمی با اشاره به این‌که منابع در نظر گرفته شده برای تامین ارز در مرکز مبادله آن طور که مورد انتظار بود محقق نشده است، گفت: همه تلاش بانک مرکزی این است که این روند را تسهیل کند.

وی با بیان این‌که براساس محاسبات انجام شده میزان منابع ارزی به گونه‌ای است که قاعدتا نباید کمبودی برای تخصیص مشاهده شود، گفت: علت اخلال در بازار ارز وجود سفته بازانی است که به هر شکل قصد دارند از این بازار سوء استفاده کنند.

او با اشاره به این‌که هدف اصلی مرکز مبادله یعنی کنترل نوسانات شدید نرخ ارز هم اکنون محقق شده و بازار به یک ثبات نسبی رسیده است، گفت: طی سه چهار روز گذشته از فعالیت مرکز 3845 ثبت سفارش پذیرفته شده و به آن‌ها ارز تخصیص پیدا کرده است.

به گفته کریمی، علت اضافه شدن اولویت‌های جدید به متقاضیان مرکز مبادله ارز جلوگیری از ورود آن‌ها به بازار آزاد و دامن زدن به التهابات است.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا حذف یورو از این مرکز صحت دارد یا خیر؟ گفت: یورو از مرکز مبادلات حذف نشده اما واکنش ما در مقابل تحریم‌های اتحادیه اروپا این است که در بلند مدت یورو و ارزهای مشابه از مرکز مبادلات ارزی حذف شوند و ارزهای محلی جای آن‌ها را بگیرند.

کریمی با تاکید بر این‌که روند انتقال ارز در بانک‌های خارجی هم اکنون حالت عادی دارد و مشکلات در این زمینه برطرف شده است، گفت: همه تلاش ما این است که ارز مورد نیاز کالاهای اولویت یک و دو به هر شکل ممکن تامین شود.

وی در نشست خبری شورای گفت‌وگو در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که تکلیف سپرده‌های ارزی مردم در بانک‌های داخلی چیست؟ گفت: بانک مرکزی تاکید کرده که سپرده‌های ارزی به هر شکل ممکن به دارندگان آن بازگردانده شود، اما اگر سپرده‌های ارزی منشاء خارجی داشته باشند مرکز مبادله آن را با نرخ مبادله‌ای به ریال تبدیل می‌کند.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی با تاکید بر این‌که امروز همه مبادلات ارزی توسط پورتال ارزی بانک مرکزی در حال رصد شدن است، اطمینان داد که شرایط امروز امکان اخلال در بازار ارز را به شدت کاهش می‌دهد.




تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: علت حذف یورو از مبادلات ارزی چیست؟,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
به گزارش سرویس بین الملل نورنیوز به نقل از فرانس 24 ؛ " جان سیمسون "  سردبیر کهنه کار بخش خارجی بی بی سی با اشاره به پرونده جنجالی رسوایی اخلاقی " جیمی ساویل " گفت : سوء استفاده وی از اعتماد مردم حقیقتا جایگاه بی بی سی را با خطر جدی مواجه ساخته است . 
 
براساس این گزارش ، " جیمی ساویل " سال گذشته در سن 84 سالگی درگذشت و پس از آن شکایات فراوانی از فساد اخلاقی وی در زمان مجری گری خبرگزاری دولتی انگلیس مطرح شد . به دلیل آنکه بسیاری از اعمال غیر اخلاقی وی در ساختمان شبکه بی بی سی بوقوع پیوسته است ، مردم خشمگین انگلیس معتقدند مسئولان این شبکه خبری از جرائم وی آگاه بوده اما بر روی آنها سرپوش می گذاشتند. 
 
" سیمسون " در بخش دیگری از سخنان خود گفت : این بدترین رسوایی نیم قرن گذشته برای بی بی سی است و بعید می دانم بتواند از آن به سادگی رهایی یابد . 
 

پلیس انگلیس تحقیقات گسترده ای درمورد اعمال غیرقانونی محبوبترین مجری شبکه بی بی سی آغاز کرده و گفته می شود تعداد قربانیان به 200 نفر هم رسیده است .




تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: بی بی سی و بدترین رسوایی نیم قرن گذشته,,,,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور خود در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای پاسخگویی به نمایندگان سئوال‌کننده، گفت: تکلیف سوال از رئیس جمهور پس از اعلام نظر نمایندگان سوال‌کننده از رئیس جمهور به هیات رئیسه مشخص می‌شود.
مهدی غضنفری پس از پایان نشست کمیسیون برنامه و بودجه که به بررسی طرح سؤال از رئیس جمهور اختصاص داشت، به خانه ملت گفت: این نشست با حضور نمایندگانی از دولت و نمایندگان سؤال کننده برگزار شد و تعدادی از سؤالاتی که مطرح بود را بررسی کردند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت بندی کالاها و نوسانات شدید بازار ارز از جمله مسائلی بود که در نشست مطرح شد، افزود: جلسه به خوبی مدیریت شد به گونه ای که نماینده سئوال کننده ابعاد سؤال را برشمرد و نمایندگان دولت یعنی من، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی هم در این باره توضیحاتی را مطرح کردیم.
وی با بیان اینکه قرار شد گزارشی برای نمایندگان سؤال کننده از رئیس جمهور تهیه شود، یادآور شد: پس از اینکه کمیته سئوال کننده از رئیس جمهور نتیجه جلسه کمیسیون را دریافت کند نظر خود را به هیأت رئیسه مجلس ابلاغ می‌کند.
این عضو کابینه دولت دهم در پاسخ به این سوال که نمایندگان تا چه اندازه از پاسخ دولت قانع شدند، گفت: طبق آیین‌نامه سؤال از رئیس جمهور بر خلاف سؤال از وزرا که در کمیسیون رأی گیری می‌شود در کمیسیون رأی گیری صورت نمی‌شود و نماینده سؤال کنندگان گزارش نتیجه بررسی‌های خود را به هیأت رئیسه مجلس ارائه می دهد و ما منتظر پاسخ نمایندگان سوال کننده هستیم.
در همین حال کمیته طراحان سؤال از رئیس‌جمهور پیشنهاد کرد تا رئیس‌جمهور در یک نشست صمیمی و غیررسمی با نمایندگان پاسخگوی سؤالات باشد.
عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا که به نمایندگی از طراحان سؤال از رئیس جمهور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با نمایندگان رئیس جمهور حضور داشت هم به فارس گفت: طراحان سؤال از رئیس جمهور امروز یا فردا نشست مشترکی برای هماهنگی بیشتر درباره پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور برگزار خواهند کرد.
وی با بیان اینکه پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور به نوسانات ارزی را به صورت مکتوب به طراحان سؤال از رئیس جمهور ارائه خواهد کرد، افزود: اگر تعداد نمایندگانی که سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند و پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور را قانع کننده می‌دانند بیش از نمایندگانی که قانع نشده‌اند باشد، به طور طبیعی پاسخ نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه قانع شدن از اظهارات نمایندگان رئیس جمهور خواهد بود.
حیدرپور گفت: البته اگر نمایندگان پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور به نوسانات ارزی را قانع کننده ندانند، رئیس مجلس از رئیس جمهور برای پاسخ به سؤالات نمایندگان جهت حضور در صحن علنی دعوت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه نمایندگانی که طرح سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند انگیزه‌ای جز خدمت به کشور و حل مشکلات اقتصادی ندارند، گفت: ما تاکید داریم که مشکلات اقتصادی باید با هماهنگی مجلس و دولت حل و فصل شود البته آمادگی خود را برای هر نوع کمک به دولت اعلام کرده‌ایم اما متأسفانه علائم مثبتی نمی‌بینیم.
نماینده مردم شهرضا گفت: بنده به نمایندگی از طراحان سؤال از رئیس جمهور اعلام می‌کنم که پیشنهاد کمیته طراحان سؤال این است آقای احمدی‌نژاد در یک جلسه غیررسمی و صمیمی با نمایندگان درباره نوسانات ارزی پاسخگو باشد. چرا که ممکن است در این صورت نمایندگان و آقای رئیس جمهور به تعامل و توافق برسند تا بحث حضور آقای احمدی‌نژاد در صحن علنی منتفی شود.
علی مطهری هم روز گذشته به مهر گفته بود که پاسخ نمایندگان رئیس جمهور برای نماینده سوال کنندگان قانع کننده نبوده است.





ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

اکثر مستاجران در تابستان که به عنوان فصل جابه جایی در بازار اجاره مسکن جا افتاده است اقدام به جابه‌جایی می‌کنند و مدام با این چند مساله درگیر هستند: از یک طرف نرخ های اجاره به دلیل حجم متقاضیان به طور ناعادلانه افزایش پیدا می‌کند و از سوی دیگر آنها نمی‌توانند شرایط پرداخت اجاره بهای واحد مورد نظر خود را تعیین کنند بلکه باید شرایط تعیین شده از سوی مالک را به اجبار بپذیرند.

اما شرایط فعلی بازار اجاره واحدهای مسکونی در تهران نشان می‌دهد که تعداد فایل واحدهای رهنی حتی به میزان جزئی افزایش یافته است و همچنین مالکان این روزها قابل انعطاف‌تر هستند؛ چراکه آنها در فایل‌ها اعلام می‌کنند که شرایط پرداخت اجاره بها قابل تبدیل است و گاهی ممکن است تحت چنین شرایطی موجر اظهار کند که مستاجر تا چه میزان می‌تواند مبلغ رهن را به ودیعه یا بالعکس تبدیل کند.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی استیجاری پرداخته که به این شرح است:
یک واحد 60 متری، یک خواب و بدون مالک در محله جنت‌آباد با شرایط 35 میلیون تومان رهن کامل به متقاضی اجاره داده می‌شود و شرایط پرداخت قابل تبدیل اعلام شده است.

علاوه براین در شهرک‌غرب یک واحد مسکونی به متراژ 65 متر مربع نوساز با 60 میلیون تومان قابل رهن است البته مستاجر می‌تواند این واحد را به صورت رهن و اجاره هم از مالک تحویل بگیرد.

همچنین 31 میلیون تومان رهن کامل برای واحدی 55 متری با 10 سال عمر بنا در یکی از فرعی های میدان سپاه اعلام شده است. این واحد واقع در طبقه چهارم و تخلیه شده است و فاقد امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور است اما موجر عنوان کرده که متقاضی در ازای 31 میلیون تومان رهن کامل می‌تواند 25 میلیون تومان ودیعه بپردازد و مابقی (6 میلیون تومان) را با تبدیل به اجاره ماهانه پرداخت کند.

از سوی دیگر در حوالی اتوبان نواب، خیابان بریانک یک واحد مسکونی با متراژ 50 متر مربع به همراه پارکینگ و انباری با 10میلیون تومان ودیعه و 300 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره عرضه شده است اما پرداخت آن قابل تبدیل است.

از طرف دیگر در بازار اجاره منطقه پیروزی واحدی 43 متری در خیابان کرمان آماده اجاره به مستاجر است و متقاضی باید 25 میلیون تومان برای اجاره آن به مالک پرداخت کند و اگر توانایی تامین این مبلغ را نداشت می‌تواند واحد مذکور را به صورت رهن و اجاره از مالک تحویل بگیرد.


برای دیدن جدول قیمتها به ادامه مطلب بروید.....






ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


سعید مدنی با اشاره به این‌که افزایش قیمت خودرو عمدتا به خاطر تغییر قیمت مواد اولیه و نوسان نرخ ارز بوده است، در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد جدیدی برای افزایش قیمت خودرو به سازمان حمایت ارائه شده است؟ توضیح داد: سازمان حمایت در حال بررسی قیمتها است و اگر نیازی باشد قیمتهای جدید را برای اجرا به ما ابلاغ می‌کند اما ما پیشنهادی ندادیم، بلکه سازمان حمایت به صورت مرتب آنالیز قیمتها را انجام می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا سازمان حمایت در صورت افزایش 10 درصدی نرخ مبادله‌ای ارز اجازه افزایش قیمت را به خودروسازان خواهد داد؟ گفت: این موضوع نیز از سوی حمایت مدنظر قرار داشته و در صورت لزوم قیمتهای جدید را به ما اعلام می‌کند.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که چه میزان از تسهیلات هزار میلیارد تومانی به خودروسازان داده شده است؟ گفت:‌ داریم تلاش می‌کنیم که این تسهیلات را بگیریم. برای گذاشتن سهام چند شرکت به عنوان وثیقه دریافت تسهیلات نیز در حال مذاکره هستیم اما این‌که سهام کدام شرکت را به عنوان وثیقه می‌دهیم هنوز مشخص نشده است.

مدنی با اشاره به این‌که واگذاری سهام سایپا به تامین اجتماعی بابت رد بدهی دولت به این سازمان بود، گفت: هم‌اکنون شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سهامدار عمده سایپا است.

به گفته وی حجم صادرات سایپا در شش ماهه نخست امسال به حدود 25 هزار دستگاه رسید.

مدیرعامل سایپا همچنین در پاسخ به این سوال که ‌آیا به نظر شما مردم حاضرند در شرایط فعلی مردم پراید 14 میلیون تومانی را بخرند؟ گفت: پراید 14 میلیون تومانی هم‌اکنون حدود پنج هزار دلار قیمت دارد و این خودرو از نظر کیفیت شرایط خوبی دارد و ان‌شاالله قدرت خرید مردم هم بیشتر می‌شود و می‌توانند این خودرو را بخرند.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


محسن رضایی، فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران درباره سناریوسازی جدید رسانه‌ای غربی علیه ایران، مبنی بر احتمال بسته شدن تنگه هرمز با نفتکش‌های ایرانی اظهار داشت: ایران بیش از همه خود را مسئول تنگه هرمز و خلیج فارس می‌داند.

 

رضایی تاکید کرد: اگر بخواهیم از حقوق خود دفاع کنیم نیازی به بستن تنگه هرمز نداریم، بلکه تنگه هرمز را کنترل خواهیم کرد.

وی درباره هدف این چنین سناریوسازی هایی عنوان کرد: هدف آنها از مطرح کردن این سناریوها ایجاد التهاب و بسیج افکار عمومی دنیا علیه ایران است.

 

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تمام دنیا از تنگه هرمز استفاده می‌کند؛ کمتر کشوری است که از تنگه هرمز استفاده نکند، بنابراین اینها می‌خواهند در دنیا التهاب و هیجان علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، که براساس آن نامزدهای انتخابات باید 6 ماه زودتر از ثبت نام، از منصب دولتی خود استعفا دهند، گفت: این موضوعی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مورد آن تصمیم بگیرند، قانون هرگونه باشد باید تبعیت کرد، من نیز خود را تابع قانون می‌دانم.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

هنگامی که به بهانه سالگرد یازده سپتامبر، «تری جونز» کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا بخشی از فیلم موهن «برائت از مسلمانان» را پخش کرد، با خشم مقدس مسلمانان مواجه شد.

در این شرایط هر مسلمانی سعی کرد به گونه‌ای انزجار خود را از این اقدام هتاکانه نشان دهد، در انگلیس نیز کمپینی به نام «إن شاء الله» با حضور جوانان مسلمان تشکیل شده است که در سراسر این کشور به فعالیت فرهنگی می‌پردازد.

 

 

ماه گذشته مردم لندن شاهد پخش و توزیع رایگان قرآن کریم با ترجمه انگلیسی در سطح شهر بودند که جوانان مسلمان مقیم لندن....


برای دیدن عکسها و متن کامل خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


علي اكبرزاده ؛ بازار خبر _ فرهاد به نيا عضو هييت مديره انجمن سازندگان قطعات خودرو در يك نشست مطبوعايت با خبرنگاران ، با اشاره به اين كه شركت هاي قطعه سازي اكنون تنها با 40 درصد ظرفيت خود كار مي كنند گفت : تعداد زيادي از شركت هاي ساخت قطعات خودرو به دليل شرايط بد توليد و صنعت در كشور يا به مرز تعطيلي كشيده شده ان يا تغيير كاربري داده اند.

وي افزود : صنعت خودرو دومين صنعت بزرگ كشور است كه با ايجاد 300 هزار موقعيت شغلي به صورت مستقيم و 700 هزار شغل به صورت غير مستقيم اثر گذاري بسيار بالايي در صنعت و همچنين اقتصاد كشور داشته است و معيشت 4 ميليون نفر از هموطنانمان را تحت الشعاع قرار داده است .

به نيا در ادامه صحبت هايش به مشكلات موجود اين روزها براي صنعتگران و به خصوص توليدكنندگان قطعات خودرو اشاره كرد و گفت : بانك ها همچنان با توليدكنندگان همكاري نمي كنند و مضاف بر اين كه براي تسهيلات دهي وثايق بسيار سنگيني را طلب مي كنند ، در بسياري از موارد براي جلوگيري از افزايش حجم نقدينگي ، هيچ اعتبار و تسهيلاتي را به توليدكنندگان عرضه نمي كنند.

اين قطعه ساز با تاكيد بر عدم تاثير مركز مبادلات ارزي بر رونق توليد و صنعت گفت : با وجود اين كه سازندگان قطعات خودرو در ميان فهرست دريافت كنندگان اولويت هاي ارزي هستند اما تاكنون ارزي از اين مركز دريافت نكرده اند و اين مركز نيز نتوانسته در تعديل قيمت ارز و تسهيل روند توليد اثر مثبتي داشته باشد.

عضو هييت مديره انجمن قطعه سازان با اشاره به موضوع تامين مواد اوليه توسط شركت هاي داخلي نيز گفت : تامين مواد اوليه توسط شركت هاي بزرگ داخلي كه با حمايت هاي دولتي مشغول فعاليت اند اختلالات بسياري دارد ؛ براي مثال شركتهايي نظير فولاد مباركه و پتروشيمي تبريز كه براي حمايت از توليدكننده و توسط دولت تغذيه مي شوند هيچ كمكي به توليدكننده نمي كنند و اقدام به فروش مواد به قيمتي بالا و به بهانه نرخ ارز آزاد مي كنند ؛ در حالي كه آنها از نرخ ارز مرجع استفاده مي كنند و نبايد افزايش قيمتي در توليداتشان اعمال شود.

فرهاد به نيا در خصوص افزايش قيمت لوازم يدكي در بازار نيز گفت : با وجود افزايش قيمت قطعات در بازار ، هيچ سودي از اين ميان نصيب قطعه ساز نمي شود زيرا تاكنون شركت هاي تامين كننده قطعات خودروسازان افزايش قيمتي را اعمال نكرده اند  و اين افزايش شديد قيمت هاي كنوني در بازار تنها نصيب دلالان مي شود .

وي اين را هم گفت كه با وجود مشكلات بسيار براي توليد قطعه در كشور ، قطعه سازان تاكنون از كيفيت خود كم نكرده اند و با وجود كاهش شديد تيراژ توليد اما همچنان توليد قطعات با كيفيت ادامه مي دهند.

براي آزادسازي برنامه داريم

به نيا با تاكيد بر لزوم آزاد سازي قيمت خودرو در كشور گفت : قطعه سازان  همگي بر آزاد سازي قيمت خودرو تاكيد دارند و برنامه ها و راهكار هاي مدوني براي اين موضوع در ذهن دارند.

وي يادآور شد : بايد بدانيم كه با آزاد سازي قيمت خودرو بي شك قيمت خودرو كاهش مي يابد و اين تنها راهي است كه مي توان ميزان عرضه و تقاضا را به تناسب رساند.

عضو هييت مديره انجمن قطعه سازان با اشاره به واردات 19 هزار دستگاه خودروي لوكس به كشور گفت : ارز 1226 توماني كه به واردات 19 هزار دستگاه خودرو اختصاص يافت مي توانست با مديريت عالمانه تر و اختصاص به توليدكنندگان موجبات توليد 300 هزار خودرو را در كشور فراهم مي كرد ؛ پس نتيجه مي گيريم كاهش 66 درصدي توليد خودروسازان به دليل تصميمات و استفاده اين چنيني از ارز است.

تسهيلات 5 ميلياردي در راه است

وي همچنين از تسهيلات 1 تا 5 ميليارد توماني از محل صندوق توسعه ملي به قطعه سازان نيز خبر داد و گفت : اين وام ها با بازپرداخت 2 ساله و بهره 16 درصد از سوي وزارت صنعت و از محل صندوق توسعه ملي به اين دسته از توليد كنندگان تعلق گرفته اما تا كنون پرداخت نشده و فقط در حد يك قول مطرح شده است.  

به نيا در پايان به نقش "خود تحريمي" ها تاكيد كرد و گفت‌ : 80 درصد از مشكلات فعلي صنعت در كشور به دليل تحريم ها داخلي است كه از سوي بانك ها و تصميمات نهادهاي اجرايي بر توليدكنندگان تحميل مي شود.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


10- کانادا: 40 ميلياردر در اين کشور در حدود 105 ميليارد دلار ثروت دارند. علي‌رغم اين که تنها 0.8 درصد جمعيت کانادا را بيلياردرها تشکيل مي‌دهند. 

 
10. Canada  Billionaire count: 40 Total wealth: $105 billion  With 40 billionaires, Canada is home to the eighth largest population of ultra-rich individuals, or those with $30 million or more in tota
 
9- برزيل: ثروت بيلياردرهاي اين کشور بالغ بر 300 ميليارد دلار است. 

9. Brazil  Billionaire count: 49 Total wealth: $300 billion  Brazil is the only Latin American country to make the list of the top 10 countries with the most billionaires, even though the region’s ult 
8- سوئيس: ميزان دارايي بيلياردرها در اين کشور بيش از 125 ميليارد اعلام شده است.

 

8. Switzerland  Billionaire count: 57 Total wealth: $125 billion  Known as the playground of the rich and famous, Switzerland is eighth in the global billionaire sweepstakes and ranks seventh as the h 


7- هنگ‌کنگ: با 64 بيلياردر و ثروت 190 ميليارد دلاري آنها، اين کشور علاوه بر مهمترين مرکز اقتصادي آسيا، اين کشور مقر ثروتمندان نيز است.
 
7. Hong Kong  Billionaire count: 64 Total wealth: $190 billion  As one of Asia’s key financial centers, Hong Kong is also home to some of the richest people with a billionaire count of 64.  Billionair
 
6- روسيه: مجموع دارايي بيلياردرهاي اين کشور بالغ بر 380 ميليارد دلار مي‌باشد.
 
 
6. Russia  Billionaire count: 97 Total wealth: $380 billion  Russia comes in at sixth for the most billionaires, despite its ultra-rich population seeing the biggest erosion in wealth this year among

5- هند: اين کشور که يکي از قطب‌هاي اقتصادي قاره آسيا محسوب مي‌شود، در فهرست مذکور جزء 10 کشوري است که بيشترين تعداد بيليونر را دارد.

5. India  Billionaire count: 109 Total wealth: $190 billion  India, together with its BRIC peers — Brazil, Russia, and China — makes a big part of the top 10, highlighting the scale of wealth being cr 

4- آلمان: اين کشور اروپايي دومين کشور منطقه يورو است که بيليونرهاي زيادي در خود جاي داده است.
 
4. Germany  Billionaire count: 137 Total wealth: $550 billion  Germany is the only euro zone country to make the list of the most billionaires, bucking the trend of declining wealth in the majority of
 
3- انگليس: يکي ديگر از کشورهاي منطقه يورو که ثروتمندان بسياري دارد و ثروت بيلياردرهاي آن به 430 ميليارد دلار مي‌رسد.
 
3. United Kingdom  Billionaire count: 140 Total wealth: $430 billion  The United Kingdom has the largest number of billionaires in Europe, beating Germany by three, but it still lags in terms of total

2- چين: بيشترين بيليونرهاي اين کشور در شهرهاي پکن، شانگهاي، شينژن، گوانگژو و هانگژو زندگي مي‌کنند.
 
2. China  Billionaire count: 147 Total wealth: $380 billion  China ranks second in the world when it comes to the number of billionaires, but in terms of total wealth, the country is behind Germany an

1- آمريکا: بيشترين بيليونرهاي جهان در اين کشور زندگي مي‌کنند و ثروت آنها بيش از 2 ميليارد و 50 ميليون دلار است.
 
1. United States  Billionaire count: 480 Total wealth: $2.05 trillion  The United States still leads the world with its billionaire tally, far outpacing its closest competitor China with a whopping 33






تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب: بيليونرهاي جهان كجا زندگي مي كنند؟,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 302
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1486
بازدید کل : 151267
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content