به گزارش مهر، براساس مصوبه شرکت مخابرات استان تهران از تاریخ اول خرداد ماه از 10 تا 55 درصد تخفیف برای مشترکان فعلی و یا متقاضیان جدید IP اعمال می شود.

تعرفه های جدید پهنای باند اینترنت از 64 کیلو بیت بر ثانیه با 50 درصد تخفیف از 110 هزار تومان به 55 هزار تومان، برای سرعت 128 کیلو بیت بر ثانیه با 55 درصد تخفیف از 220 هزار تومان به 99 هزار تومان و سرعت 256 کیلو بیت بر ثانیه از 330 هزار تومان به 165 هزار تومان، سرعت 512 کیلو بیت بر ثانیه از 660 هزار تومان به 297 هزار تومان کاهش می یابد.

مطابق تعرفه های جدید سرعت 1 مگابیت بر ثانیه از 990 هزار تومان با تخفیف 55 درصد به 445 هزار تومان و سرعت 2 مگابیت بر ثانیه از 1 میلیون و 760 هزار تومان با تخفیف 50 درصد به 880 هزار تومان، سرعت 4 مگابیت بر ثانیه با تخفیف 45 درصد از 2 میلیون و 970 هزار تومان به 1 میلیون 633 هزار تومان، سرعت 8 مگابیت بر ثانیه از 4 میلیون و 950 هزار تومان با تخفیف 40 درصدی به 2 میلیون و 970 هزار تومان، سرعت 20 مگابیت برثانیه از 10 میلیون و 10 هزار تومان با تخفیف 35 درصدی به 6 میلیون و 506 هزار تومان، سرعت 34 مگابیت بر ثانیه از 14 میلیون و 80 هزار تومان با 20 درصد تخفیف به 11 میلیون و 264 هزار تومان، سرعت 100 مگابیت بر ثانیه از 36 میلیون و 300 هزار تومان با 10 درصد تخفیف به 32 میلیون و 670 هزار تومان، سرعت 155 مگابیت بر ثانیه از 46 میلیون و 860 هزار تومان با 10 درصد تخفیف به 42 میلیون 174 هزار تومان کاهش می یابد.

مشترکان فعلی باید برای اصلاح قرارداد و استفاده از تسهیلات جدید به امور مشترکین اداره کل پشتیبانی دیتا شرکت مخابرات تهران مراجعه کنند.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ترافیک ،کمبود فضای کلی و مکانی برای پارک کردن خودرو امروزه به معظلات اصلی شهرهای بزرگ تبدیل شده اند. کارشناسان معتقد هستند که شهرهای آینده که بیش از پیش به سمت ساخت آپارتمانها و برج ها می روند نیز با این مشکل سر و کار خواهند داشت. این مشکل ذهن بسیاری از طراحان اتومبیل را به خود مشغول کرده است و آنان را به نوعی مجبور کرده است که با ایجاد تغییراتی در طرح های خود به سمت حل این معضل بروند.

"رومان میستیوک" به عنوان یک طراح اتومبیل طرحی زیبا و بسیار پیشرفته برای خودرویی در آینده ارائه داده است که می تواند گره گشای بزرگی برای معضل ترافیک و کمبود فضای شهری برای پارک خودرو باشد. او در طرح خود که " METROMORPH " نام دارد برای حل مشکل ترافیک به سمت طرحی کوچک و سبک رفته است که علاوه بر دارا بودن قابلیتهای آیرودینامیکی از ارتفاع و اندازه کمی بهره می برد و در نتیجه فضای کمتری را اشغال می کند.

درب ها نیز در این خودرو به گونه ای طراحی شده اند که پس از باز شدند بر روی سقف جمع می شوند تا فضای کمتری را اشغال کنند. چرخ های این خودرو نیز در درون بدنه آن کار شده و مشخص نیستند.

اما به منظور حل مشکل جای پارک این خودرو به گونه ای طراحی شده است که به مانند یک بالابر خود را به بدنه بیرونی ساختمان وصل کرده و بالا می رود. در این حالت صندلی شما با یک چرخش به یک مبل راحتی تبدیل می شود و با توجه به بدنه شفاف موجود در این خودرو و دید 360 درجه شما می توانید در خودرو خود نشسته و از منظره اطراف لذت ببرید. دربهای مخصوصی که در آپارتمان ها وجود دارد این اجازه را می دهد که از درون اتومبیل مستقیما به آپارتمان وارد شویم




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:اتومبیل آسانسوری +عکس,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

تقی پور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: در حال حاضر میزبانی 95 درصد از سایت های دولتی در داخل کشور انجام می شود و با ابلاغی که صورت گرفته باقی مانده هم به داخل کشور منتقل خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در گام بعدی میزبانی سایتهای بخش خصوصی به ویژه سایتهایی که به بخش دولتی سرویس می دهند باید به داخل کشور منتقل شوند تا امنیت آنان از نظر سرقت و یا تغییر اطلاعات حفظ شود چون داده ها در مسیری که به مکان میزبانی منتقل می شوند و بر می گردند مخاطراتی آنان را تهدید می کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مراکز داده داخلی افزود: پیش بینی شده تا هر استان به طور مجزا برای خود یک مرکز داده داشته باشد و یک مرکز داده اصلی با رزرو در دو منطقه از کشورمان ایجاد شود تا اطلاعات به صورت کامل حفاظت شود




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:تقی پور: افزایش ضریب ایمنی سایتهای دولتی,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

شبکه اجتماعی "توییتر" توسط هکرهای ناشناس هک شد و رمز ورود بیش از ۳۵ هزار کاربر این شبکه روی اینترنت قرار گرفت.

 شبکه اجتماعی "توییتر" توسط گروهی از هکرها هک شد و رمز ورود بیش از 35 هزار کاربر این شبکه بر روی وب‌سایت "pastebin.com" قرار گرفت.

توییتر اعلام کرده که در تلاش است تا دریابد این پسوردها چگونه به صورت آنلاین بر روی وب‌سایت مذکور قرار گرفته است.

مسئولان این شبکه اعلام کردند: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و تلاش کردیم تا پسوردهای فاش شده را مجدداً تغییر داده تا کاربرانی که رمزهایشان فاش شده، بیش از اندازه تحت تأثیر قرار نگیرند.

بر اساس این گزارش، برخی از این اطلاعات که بر روی پایگاه "pastebin.com" قرار گرفته است، متعلق به "هرزنامه‌ها" است.




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:توییتر هک شد,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 2570
بازدید کل : 152351
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content