اين تکنولوژي که در آيفون 5 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تلفن همراه هوشمندي بسيار نازک تر از گلکسي S III را به بازار عرضه خواهد کرد.

 در رقابت شديد بين اپل و سامسونگ در بازار تلفن هاي همراه هوشمند به نظر مي رسد اپل حرف آخر را خواهد زد. اپل قصد دارد يک تلفن همراه فوق باريک را با تکنولوژي صفحه نمايش جديد وارد بازار کند.شرکت معروف ژاپني سازنده صفحه نمايش ليکوئيد کريستال، شارپ و يک شرکت جديد ژاپني ساخت صفحه نمايش الکترونيک‌، اپل را در ساخت اين آيفون جديد ياري خواهند کرد.



 تکنولوژي جديد صفحه نمايش که آن را با ال سي دي ادغام کرده، تلفن همراه را از وجود صفحه نمايش لمسي جدا بي نياز مي کند که اين امر به ساخت يک تلفن همراه بسيار نازک تر مي انجامد. گفتني است؛ چند ماه پيش سامسونگ آخرين تحول تلفن هاي همراه دنيا يعني مدل گلکسي SIII خود را با صفحه نمايش 4.8 اينچي OLEDبا 133 گرم وزن يعني بسيار سبک تر از آنچه تصور مي شد را به بازار عرضه کرد./ع ل


 
منبع: صد خبر



ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، افزایش تقاضای انرژی در اقتصاد آمریکا نشانگر بهبود نسبی وضعیت اقتصادی این کشور طی ماه‌های اخیر است و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت نفت داشته است.

 

رشد قیمت نفت در هفت روز متوالی نیز از فوریه 2012 میلادی تا کنون بی سابقه بوده است. بر اساس این گزارش ، قیمت نفت امروز با یک درصد افزایش به بالاترین حد در هفت هفته اخیر رسیده است .

 

وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد: میزان ذخایر بنزین این کشور طی هفته گذشته بیش از 1.8 میلیون بشکه کاهش داشته است. وزارت بازرگانی آمریکا نیز اعلام کرد میزان ساخت و ساز مسکن در بازار این کشور طی ماه ژوئن افزایش یافته است و به بالاترین حد خود در چهار سال اخیر رسیده است .

 

این گزارش افزود: قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه اوت با 95 سنت افزایش به بیش از 90.82 دلار رسیده است . قیمت نفت روز گذشته نیز با 65 سنت افزایش به بیش از 89.87 دلار رسیده بود . قیمت نفت از ابتدای امسال تا کنون 8.3 درصد کاهش داشته است. در بازار لندن نیز هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر با یک درصد افزایش به بیش از 106.17 دلار رسیده است .

 

اختلاف بین قیمت نفت برنت و نفت آمریکا به بیش از 15.22 دلار رسیده است . وزارت انرژی آمریکا افزود:تقاضای نفت این کشور در چهار هفته گذشته به طور میانگین به 19 میلیون بشکه در روز رسید.. بر این اساس میزان ذخایر نفت خام آمریکا نیز طی هفته گذشته با افت 809 هزار بشکه ای روبرو شده است .




تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:قیمت نفت به ۱۰۶ دلار رسید,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش بازارخبر شرکت تیونینگ منصوری یکی از 3 شرکت قدرتمند تیونینگ خودرو در جهان است که مالکی ایرانی دارد.

این شرکت که تیونینگ خودروی بی رقیب بوگاتی را هم در کارنامه دارد ، این بار به سراغ لامبورگینی آونتادور رفته است .

منصوري كاربونادو، نسخه انحصاري با كربن فيبر تقويت شده است.


در حقيقت كاربونادو، واژه‌اي براي نوعي الماس سياه است، از اين رو اين اتومبيل الماس سياه منصوري است.


آونتادور، داراي ساختار انحصاري كربن فيبر است، اما در منصوري، پره‌هاي جلو، كاپوت، سپرهاي جلو و عقب، پنل سقف و عناصر موجود در موتور، همگي با طرح‌هاي مشابه و با جنس كربن فيبر، تعويض شده‌اند.


علاوه بر تغييرات فوق، كانال‌هاي خنك‌كننده ايروديناميك براي ترمزهاي عقب و موتور اختصاص داده شده است. كانال‌هاي خنك‌كننده بزرگتري هم براي رادياتورهاي جلويي در نظر گرفته شده است.


چرخ‌هاي اين اتومبيل، چرخ‌هايي به اندازه 20 تا 21 اينچ هستند كه پهناي آنها در جلو و عقب، 9 و 13 اينچ است.


قدرت موتور يك آونتادور استاندارد 700 اسب بخار است. اما موتور منصوري كاربونادو، 7.0 V12 ECU ليتري است و داراي اگزوز پرقدرتي است. در نتيجه موتور 754 اسب بخار داراي 8300 دور در دقيقه است كه گشتاور نيروي آن 6000 دور در دقيقه است.


 سرعت منصوري كاربونادو 0.62 مايل در ساعت در مدت 2.8 ثانيه است. بالاترين سرعت اين اتومبيل 220 مايل در ساعت است كه به مراتب بيشتر از 217 مايل در ساعت در نسخه استاندارد آن است.


طرح داخلي كاربونادو، شامل روكش چرمي نرم صندلي‌ها و داشبورد است.


هنوز قيمت كربونادو براي مشتريان انحصاري آن مشخص نشده است.


اما بر اساس اعلام اين كمپاني، فقط شش دستگاه از اين اتومبيل ساخته خواهد شد.


با در نظر گرفتن قيمت 250000 پوندي آونتادور استاندارد، قيمت اين نسخه انحصاري به مراتب بيشتر است.

 
 



ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 




تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:دختری که روی فوتبالیست ها را کم کرد,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا محرابی صبح روز یکشنبه با اشاره به بازدید پلیس اماکن از بیش از 100 رستوران سنتی و قهوه خانه در منطقه فرحزاد، گفت: در راستای اجرای دستور رئیس پلیس تهران مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور و در خواست شهروندان تهرانی، ماموران پلیس امنیت و اماکن اقدام به سرکشی و بازدید از رسوران های سنتیث و قهوه خانه های منطقه فرحزاد کردند که 87 رستوران و قهوه خانه دارای تخلف پلمپ شدند.

وی ادامه داد: این واحدها به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی، ارائه قلیان به بانوان و نداشتن پروانه فعالیت پلمپ شدند. مالکان این اماکن نیز طی صورتجلسه ای به پلیس اماکن تهران معرفی شدند تا برای رفع مشکلات واحد صنفی اقدام کنند.

رئیس پلیس امنیت تهران با اشاره به تداوم اجرای این طرحها گفت: با توجه به ابلاغیه های قبلی به مالکان قهوه خانه ها مبنی بر ممنوعیت ارائه قلیان به بانوان، در صورتی که واحد صنفی قانون را رعایت نکند پلمپ می شود.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 




تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:میگ 21 اسپرت + عكس,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

   

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی"دیلی‌میل"، پلیس آمریکا اعلام کرد که "مایکل بایلس"، 33 ساله به همراه دو فرزند از سه فرزند خود در حال تماشای تلویزیون بود که پسر سه ساله وی اسلحه او را که پر از فشنگ بود پیدا کرد.

این پسر سه ساله از ایالت "ایندیانا" پس از پیدا کردن اسلحه پدرش، به طور تصادفی به سمت او تیراندازی کرد.

این گزارش می‌افزاید زمانیکه کارکنان اورژانس در محل حادثه در منطقه "سالم" ایندیانا حاضر شدند، بایلس مقابل چشمان خانواده خود جان داده بود.

هیچ یک از دیگر اعضای خانواده بایلس زخمی نشدند و پلیس این رخداد را اتفاقی اعلام کرد.

استفاده از سلاح گرم در خانواده های آمریکایی به اندازه‌ای رایج شده است که روزانه خبرهای زیادی از کشته شدن مردم آمریکا در حادثه‌های خشونت‌بار مرتبط با شلیک گلوله منتشر می‌شود




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 پلیس از طریق اطلاعاتی که دوست این زن جوان در اختیار ماموران امنیتی بیمارستانی در پایتخت قرار داد ، از این ماجرا مطلع شد. 

امریتا اوندینا وگا ، گفت دوستش که ظاهرا به بیماری روانی مبتلا است ، دختر دو ماهه اش را به فردی ناشناس در بازاری محلی سپرده است که احتمالا این فرد در ازای این کودک ، به او حدود پنج دلار و چند خوشه انگور به ارزش حدود یک دلار داده است. 
رئیس بخش امنیتی این بیمارستان گفت کارینا کاسترو تائید کرد زنی که کودکش را به او داده است ، قول داد او را به بیمارستان ببرد. 
اما دوست این زن تأکید کرد که او واقعا دخترش را فروخته است. پلیس اعلام کرد تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. 


 
 



ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  این لامپ 230ولتی که در ماه جولای سال 1912 و تنها چند ماه پس از غرق شدن تایتانیک ساخته شده است، این روزها در دوران 100 سالگی اش به سر می برد.

اقای دایبال 74 ساله می گوید: این لامپ از 45 سال پیش که به این خانه نقل مکان کرده ام  وجود داشته و ما نیز از آن محافظت کرده و آن را نگه داشته ایم.



وی همچنین افزود: در سال 1968 سریال ساخت لامپ را برای کارخانه فرستادم و آن ها سال ساخت این لامپ را 1912 اعلام کردند.



این لامپ که دوسال قبل از اغاز جنگ جهانی اول ساخته شده است همچنان با تمام قدرت در حال کار کردن است و به نظر می رسد که همچنان نیز بتواند به کار خودش ادامه دهد./ق پ




تاریخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:لامپی با یک قرن تجربه +عکس,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  این ستاره نوزاد که اوریونیس V1647 نام دارد به عنوان یک پروتواستار یا نسخه ابتدایی و تکامل نیافته ستاره شناخته شده و از گاز و گرد و غبار تشکیل شده است.

این ستاره در فاصله 1300 سال نوری در سحابی مک نیل قرار دارد.

ستاره V1647  روزی یک بار می چرخد و سرعتش حدودا 30 برابر گردش خورشید است.

این ستاره برای اولین بار در سال 2004 شکل گرفت اما سال 2006 خاموش شد. اما مجددا در سال 2008 فعال شده و از آن موقع تاکنون فعال است.

اما در یک بررسی اخیر، سه تلسکوپ اشعه ایکس از ناسا، ژاپن و اروپا به ترتیب با نام های چاندرا، سوزاکو و ایکس ام ام نیوتون از تشعشعات این ستاره تازه متولد شده تصویربرداری کرده اند




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1979
بازدید کل : 149764
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content