شبکه اجتماعی "توییتر" توسط هکرهای ناشناس هک شد و رمز ورود بیش از ۳۵ هزار کاربر این شبکه روی اینترنت قرار گرفت.

 شبکه اجتماعی "توییتر" توسط گروهی از هکرها هک شد و رمز ورود بیش از 35 هزار کاربر این شبکه بر روی وب‌سایت "pastebin.com" قرار گرفت.

توییتر اعلام کرده که در تلاش است تا دریابد این پسوردها چگونه به صورت آنلاین بر روی وب‌سایت مذکور قرار گرفته است.

مسئولان این شبکه اعلام کردند: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و تلاش کردیم تا پسوردهای فاش شده را مجدداً تغییر داده تا کاربرانی که رمزهایشان فاش شده، بیش از اندازه تحت تأثیر قرار نگیرند.

بر اساس این گزارش، برخی از این اطلاعات که بر روی پایگاه "pastebin.com" قرار گرفته است، متعلق به "هرزنامه‌ها" است.




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:توییتر هک شد,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد ؛ پلیس عراق اعلام کرد یک خودروی بمبگذاری شده دیشب در خیابان المغرب واقع در مرکز بغداد منفجر شد که بر اثر آن سه نفر کشته و شش تن زخمی شدند.
پلیس عراق افزود در میان کشته شدگان عامر محمد عبدالمطلگ مدیر شبکه ماهواره ای الجامعه وابسته به وزارت آموزش عالی عراق وجود دارد.
این شبکه ویژه آموزش دانشجویان و برنامه های علمی است.
همچنین افراد مسلح ناشناس بامداد امروز نیز با یورش به یک منزل مسکونی در شمال بعقوبه مرکز استان دیاله عراق ، یک پدر و پسر را به رگبار بستند.
افراد مسلح پیش از فرار ، یک بمب را در نزدیکی منزل کشته شدگان کار گذاشتند و پس از نزدیک شدن پلیس ، این بمب منفجر شد که در این حادثه نیز سه پلیس کشته و شش تن دیگر از جمله یک افسر زخمی شدند.




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:20 کشته و زخمی در اقدام تروریستی در عراق,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:این خروسه یا دایناسور؟! +عکس ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

به گزارش مشرق به گفته پليس بنگلادش، اين معلم اقدام به سوزاندن 14 دانش‌آموز دختر هشت تا 12 ساله كرده است.

بنابراعلام يكي از افسران پليس اين كشور، ماموران پليس توانستند «آكتر» را كه پس از شكايت والدين دانش‌آموزان مخفي شده بود در خانه‌اي در يك منطقه قديمي در «داكا» پيدا و دستگير كند.

يكي از دانش‌آموزان گفت: او ميله آهني را داغ مي‌كرد و آن را روي پاهايمان مي‌گذاشت. دردش واقعا غيرقابل تحمل بود.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، پليس بنگلادش با بيان اينكه متهم تاكنون در رابطه با اين اتهام اظهارنظري نكرده است، اعلام كرد: متهم با وجود اطلاع از ممنوع بودن تنبيه بدني در مدارس اين كشور اقدام به اين كار كرده است.




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:دستگیری, معلمی, که, شاگردانش, را, می, سوزاند, ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab





















تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:موزه, موجودات, سمی, در ایران, +عکس,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

به گزارش مشرق يكي از اين خانه‌ها موسوم به «خانه بال 747» كه در ماليبوي كاليفرنيا قرار دارد، با بال‌هاي يك جامبو جت واقعي طراحي شده كه ديويد هرتز، سازنده آن، اين ايده را از تمايل صاحبخانه به داشتن يك سقف منحني بدست آورده است.

«خانه پل» كه بر روي يك دره طراحي شده


همچنين «خانه پل» يكي ديگر از اين ساختمان‌هاي زيبا بوده كه توسط استنلي ايتيتوويتز طراحي شده، بر روي يك دره در يك زمين 15 هكتاري ساخته شده است.

نسل جديد طراحي و ساخت خانه‌هاي آينده


اين طراحي‌هاي متفاوت با جذب جوايز طرحي و مهندسي، همچنين نگاه بسياري از علاقه‌مندان را به آينده مهندسي ساخت به شيوه سنتي تغيير مي‌دهد.


نسل جديد طراحي و ساخت خانه‌هاي آينده





تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:نسل, جديد, ساختمان‌سازي, با, خانه‌هاي, بالدار, +,عکس,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

به گزارش مهر، تلفن های 11 هزار مشترک مرکز مخابرات پیروزی به علت عملیات عمرانی شهرداری قطع شده است.

شرکت مخابرات استان تهران، پس از اعلام گزارش قطعی کابل ها که منجر به قطع 11 هزار شماره تلفن مشترک در مرکز مخابرات پیروزی شده است کارکنان فنی شبکه کابل خود را بلافاصله به محل اعزام کرده که این کارکنان مشغول تعویض کابل ها شده اند.

مخابرات وعده داده که قطعی تلفن های مشترکان با پیش شماره های 3330 الی 3335، 3325، 3378 و 3379 در محدوده خیابانهای زینتی افخم، شکوفه، نیکنام و شمال خیابان پیروزی ظرف 72 ساعت آینده برطرف و ارتباط تلفنی مشترکان برقرار شود.




تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:قطع, تلفن, 11, هزار, مشترک, تهرانی, به, علت, عملیات, عمرانی, شهرداری,,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش فارس پایگاه اینترنتی شبکه سی‌ان‌ان در مقاله‌ای به بررسی تاثیر نتایج انتخابات فرانسه بر اقتصاد و سیاست خارجی آمریکا پرداخت و شکست سارکوزی در انتخابات را درسی برای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دانست.

نویسنده این مقاله در ابتدا عنوان می‌کند که اقتصاد آمریکا به روند کنونی خود ادامه می‌دهد و کنگره و دولت آمریکا نمی‌توانند برای تحرک و پویایی بیشتر آن کاری انجام دهند.

با رای مردم در فرانسه و یونان که یکبار دیگر بر مخالفت با سیاست‌های ریاضتی تاکید کردند، اقتصاد همچنان به وضعیت آشفته خود ادامه خواهد داد.

• تاثیرات گسترده نتایج انتخابت فرانسه بر آمریکا

تحلیلگران عنوان می‌کنند که این پیام مردم اروپا، برای آمریکا نیز تاثیرات مختلفی خواهد داشت، از اقتصاد شکننده این کشور تا طرح آمریکا برای خروج از افغانستان.

اولین تاثیر نتایج این انتخابات بر بازارهای آمریکا خواهد بود.

"ریان دتریک"، استراتژیست برجسته موسسه تحقیقات سرمایه‌گذاری "شافر" در این باره می‌گوید: تغییر در رهبری موجب عدم اطمینان می‌شود، چراکه شما نمی‌دانید دقیقا به سمت چه چیزی می‌روید. البته این یک سیگنال فروش کامل نیست، اما رهبری جدید می‌تواند سرمایه‌گذاران را نسبت به وجود آمدن یک سقوط در بازارهای مالی بین‌المللی به وحشت اندازد.

حتی زمزمه‌هایی که روز جمعه از احتمال شکست نیکولا سارکوزی (که یکی از آمریکا دوست‌ترین روسای جمهور فرانسه در چند دهه اخیر بوده) منتشر شد، بر بازارهای مالی آمریکا تاثیر گذاشت. بازارهای بورس آمریکا در حالی هفته گذشته را با سقوط شدید به پایان رساندند، که در ابتدای هفته با بالاترین شاخص در چهار سال گذشته شروع به کار کرده بودند.

• رای مردم یک پیام داشت: مخالفت با سیاست‌های ریاضتی

دیشب هم در فرانسه و هم در یونان، رای‌دهندگان با آرای بالای خود به مخالفین ریاضت اقتصادی یک پیام داشتند، و آن هم مخالفت با سیاست‌های کنونی در کاهش کسری بودجه، کاهش هزینه‌ها، و همچنین کاهش بودجه بخش خدمات عمومی بود.

نتایج این انتخابات، آینده اروپا و بحران مالی را در ابهام گذاشته است. فرانسه یک مهره کلیدی در رهبری این جریان است. یونان هم دریافت کننده وام اروپایی است، که دولتش باید هزینه‌ها را کاهش دهد.

اتحادیه اروپا بزرگترین شریک تجاری آمریکا به حساب می‌آید. اقتصاد آمریکا از بی‌رمق شدن بازارهای اروپایی آسیب می‌بیند، و مسائل اقتصادی آتی در منطقه یورو می‌تواند به معنی کاهش تجارت آمریکا باشد.

 

• سوالات جدی در روابط دیپلماتیک و نظامی فرانسه و آمریکا در پی انتخاب اولاند

جدا از مباحث سیاسی، انتخاب اولاند سوالات جدی در روابط دیپلماتیک و نظامی میان فرانسه و آمریکا به وجود آورده است.

با وجود سارکوزی، آمریکا از حمایت فرانسه در مواضع خود در رابطه با سوریه، ایران و افغانستان، بهره می‌برد. علاوه بر این، سارکوزی حامی طرح حمله هوایی ناتو به لیبی بود.

اما هیچ تضمینی نیست که آمریکا بتواند روی حمایت اولاند حساب کند. اولاند در تبلیغات انتخاباتی خود نسبت به خروج نیروهای فرانسوی از افغانستان تا پایان سال وعده داده است، که این زمان دو سال زودتر از موعدی است که آمریکا در طرح‌های خود مد نظر قرار داده است.

اولاند همچنین در تبلیغات خود نسبت به تصمیم سال 2009 سارکوزی مبنی بر اینکه نیروهای فرانسوی تحت فرمان ناتو قرار گیرند، انتقاد کرده و آن را زیر سوال برده بود. انتظار می‌رود سران کشورهای عضو ناتو در نشست ماه بعد در شیکاگو از اولاند بخواهند تا مواضع نرم‌تری در رابطه با افغانستان اتخاذ کند.

• اوباما باید از انتخاب اولاند درس بگیرد

باراک اوباما بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات با اولاند تماس گرفت و ضمن تبریک انتخاب به سمت ریاست جمهوری به وی، اولاند را به کاخ سفید دعوت کرد. قطعا صحبت های رهبران دو کشور در رابطه با روابط اقتصادی و دیپلماتیک خواهد بود. اما اوباما از نتایج انتخابات فرانسه یک درس هم خواهد گرفت.

 

اوباما هم نظیر سارکوزی در حالی برای انتخاب مجدد در انتخابات تلاش می کند که آمریکا با اقتصادی لرزان، نرخ بیکاری بالا، و نارضایتی رای دهندگان نسبت به کاهش هزینه ها روبروست.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش فارس؛ محمدباقر نوبخت در همایش تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی از منظر تولید‌کنندگان که در سالن همایش آفتاب مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس؛ که این مرکز چه پیشنهاداتی برای اجرای فاز دوم به ویژه در بخش کشاورزی دارد، گفت: با اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها در طرف عرضه به جهت افزایش قیمت نهاده‌های تولید ناشی از حذف تدریجی یارنه‌ها با افزایش مواجه شد که برای این بخش قانون‌گذار در مواد 7 و 8 قانون پیش‌بینی کرد نسبت به پرداخت 30 درصد از یارانه‌ها به این بخش جلوی این افزایش گرفته شود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یارانه تولید پرداخت نشد بنابراین ناتوانی از مهار افزایش قیمت ناشی از بالارفتن هزینه‌های تولید باعث شد تولید‌کننده توان عرضه کمتر از قیمت تمام شده را نداشته باشند.

وی افزود: در سال گذشته هم اغلب تولید‌کنندگان با امید پرداخت یارانه تولید و حمایت از سوی دولت در شرایط سخت تولید کردند اما در حال حاضر تولید‌کننده توان این را ندارد که محصولاتش را قوه مجریه زیر قیمت عرضه کند.

* پرداخت 15 هزار میلیارد تومان یارانه بیشتر به مردم

نوبخت گفت: در طرف تقاضا نیز که قرار بود حداکثر 50 درصد درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به مردم پرداخت شود اما در عمل طبق آمارهای رسمی 15 هزار میلیارد تومان بیش از مبلغ تعیین شده پرداخت شد. البته فشار بارگرانی آنچنان است که این افزایش پرداخت هم نمی‌تواند مشکل مردم را برطرف کند.

به گفته نوبخت دولت این مبلغ اضافه را از منابعی غیر از درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها پرداخت کرد که بخشی از اینها بدهی دولت و یا دولت‌های آینده است که مجموعه‌ای تخلفات صورت گرفت تا این 15 هزار میلیارد تومان پرداخت شود.

*لزوم مطالعه دقیق قبل از اجرای فاز دوم

وی افزود: اجرای مرحله دوم در این شرایط که مرحله اول موفق نبود و  شرایط جهانی مناسب نیست توصیه نمی‌شود درست است که می‌گویند مذاکرات سازنده در استانبول بوده و امید است در بغداد داشته باشیم اما نباید فراموش کرد که نظام با توجه به هزینه‌هایی که تا الان انجام داده قصد کوتاه آمدن را ندارد . شاید آنها امیدشان این باشد که در اجلاس‌های بعدی نظام کوتاه بیاید اما محتوم این است که آنها تشدید تحریم را برای ما اعمال می‌کنند.

نوبخت ادامه داد: اصرار داشتن به اجرای فاز دوم در شرایطی که اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها با مشکل مواجه بود و بدون اینکه مجلس تصویب کرده باشد درست نیست.

*واریز 28 هزار تومان به مردم شتابزده و معایر با قانون بود

وی در پاسخ به سؤال دیگر فارس که گفته می‌شود وارد کردن 28 هزار تومان به حساب مردم عمل شتابزده از سوی دولت و عامل گرانی در بازار بوده است، گفت: پیش از اینکه تحلیلی بر افزایش قیمت‌ها داشته باشم حداقل می‌توان گفت که واریز 28 هزار تومان ضمن اینکه غیرقانونی بود در خود قانون هدفمندی هم تصریح شده بود که افزایش‌ها در چارچوب قانون و دارای ردیف خاص باشد.

نوبخت گفت: قانون فصل‌الخطاب است و قبل از اینکه قانون تصویب کند هر گونه اقدام در مورد اجرای هدفمندی اختلاف بین قوای سه گانه است و در حال حاضر پولی که واریز شده از حسا‌ب‌ها خارج می‌کنند و مفهوم آن این است که قانون به درستی اجرا نشده است.

نوبخت در پاسخ به اینکه نقش مجلس هشتم در عملکرد ضعیف دولت چقدر موثر بود؟ گفت: در یک تقسیم‌بندی کلی مأموریت مجلس در تقنین و نظارت است.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد مجلس اقدام به تقنین کرد اما در عمل بلااجرا ماند و منازعاتی که الان وجود دارد اثر همین موضوع است.

 رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:آنچه که می‌توان از مجلس نهم انتظار داشت قاطعیت و شجاعت بیشتر بوده و مجلس نیازمند مدیریت قاطع است.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش  مهر،‌ افرادی که دارای گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم کامل متوسطه نظام جدید یا قدیم نظری هستند،‌ اجازه ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند و در صورت‌ شرکت متخلف شناخته شده و در هر مرحله از تحصیل ‌که باشند، قبولی‌ آنان لغو و از ادامه تحصیل‌ آنها ممانت بعمل آمده و ملزم به پرداخت‌ غرامت‌ خواهند بود.

پذیرفته‌شدگان دوره روزانه آزمون‌ کاردانی‌ نظام‌ جدید آموزشکده‌های‌ تحت پوشش دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای‌ سال 1390 (اعم از متمرکز و نیمه‌متمرکز) اعم از اینکه ثبت‌نام‌ کرده و یا ثبت‌نام نکرده باشند، اجازه ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در این‌ آزمون‌ را ندارند.
 
دانشجویان دوره‌های شبانه (نوبت دوم) آموزشکده‌های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای و یا مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی‌کنند، می‌توانند بدون انصراف از تحصیل در این آزمون‌ ثبت‌نام ‌و شرکت‌ کنند. این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت‌نام در کدرشته قبولی جدید، لازم است از مؤسسه محل قبولی خود تسویه حساب کامل کرده و گواهی مربوط را به مرکز ذیربط ارائه کنند.
 
دانشجویان‌ اخراجی موضوع ماده 29 آیین‌نامه آموزشی نیز مانند مقررات مربوط به دانشجویان انصرافی پس‌ از تسویه‌ حساب‌ کامل‌ با مؤسسه‌ ذیربط و همچنین اداره‌ کل‌ امور دانشجویان‌ داخل ‌و صندوق‌ رفاه‌ دانشجویان‌ و در صورت‌ ‌نداشتن‌ مشکل‌ نظام‌ وظیفه‌ (برای‌ برادران) اجازه ثبت‌نام در این آزمون را خواهند داشت.
 
آن دسته از داوطلبانی که قبلاً با استفاده از امکانات دولتی (آموزش رایگان) تحصیلات خود را در رشته‌ای به اتمام رسانیده‌اند، مجاز به شرکت و انتخاب دوره روزانه در این آزمون نیستند این قبیل از داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند برای رشته‌های دوره شبانه و یا مؤسسات غیرانتفاعی، متقاضی شوند و یا در صورت قبولی در دوره روزانه باید برابر ضوابط مربوط با پرداخت شهریه ادامه تحصیل کنند.
 
دارا بودن‌ گواهینامه‌ پایان‌ تحصیلات‌ دوره متوسطه‌ نظام‌ جدید در یکی‌ از رشته‌های شاخه‌های‌ فنی ‌و حرفه‌ای ‌و کاردانش و یا احراز شرایط فارغ‌التحصیلی در یکی‌ از رشته‌های مذکور تا پایان‌ شهریور ماه‌ سال 1391 و یا دیپلم فنی ‌و حرفه‌ای دوره‌ چهار ساله‌ (نظام‌ قدیم) از جمله شرط اختصاصی شرکت در آزمون است.
 
ثبت نام آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید (آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی) سال 91 از 18اردیبهشت آغاز شده و تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد



ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 582
بازدید ماه : 560
بازدید کل : 150341
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content