آموزش نفرت علیه اسلام و مسلمانان در ارتش آمریکا + سند

 به گزارش مشرق ، طبق اسناد به دست آمده از سوی مجله وایرد ، ارتش آمریکا به رهبران آتی خود می‌آموزد که برای حفاظت از آمریکا در برابر تروریست‌های اسلامی، جنگی فراگیر و تمام عیار علیه جمعیت 1.4 میلیارد نفری مسلمانان در جهان ضروری است. در میان گزینه‌های فرضی برای چنین منازعه‌ای، استفاده از آموزه‌های هیروشیما، برای محو یکباره کل شهرها و در صورت لزوم هدف قرار دادن جمعیت غیرنظامی، به چشم می‌خورد.

 

این دوره آموزشی در دانشکده ستاد مشترک وزارت دفاع آمریکا برگزار شد.


رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده اخیرا به تمامی رده‌های ارتش دستور داده است تا مطالب آموزشی، برای حصول اطمینان از عدم درج مطالب تنفرآمیز مشابه در آن، مورد بررسی قرار گیرد؛ روندی که هم‌اکنون نیز در جریان است. اما سرهنگ دوم، متیو ای. دولی، مربی این دروس، در حالی که منتظر اتمام تحقیقات است، همچنان در پست خود در نورفولک، دانشکده ویرجینیا قرار دارد. فرماندهان، سرهنگ‌‌ها، سرگردها و ژنرال‌های شرکت کننده در کلاس دولی که هفته‌ها تحت تعلیم مطالب تحریک‌آمیز وی بوده‌اند، در حال حاضر به سطوح بالاتر ارتش ایالات متحده ارتقاء یافته‌اند.

این گزارش می افزاید: در بیشتر سال‌های دهه گذشته، تعداد انگشت‌شماری از افرادی که خود را کارشناس ضدتروریسم می‌خواندند، درون ارتش، جوامع اطلاعاتی و مجموعه‌های پلیسی ایالات متحده وارد شدند و تلاش داشتند تا همه را متقاعد کنند که دشمن تروریست واقعی آمریکا، القاعده نیست؛ بلکه خود دین اسلام است. دولی به عنوان استاد مهمان در دوره خود این عقاید عوام‌فریبانه ضد اسلامی را مطرح کرد و از استدلال‌های مذکور برای نتیجه‌گیری نهایی و شوم خود استفاده کرد.

دولی در سخنرانی ماه ژوئیه سال 2011 خود، به این نکته اشاره می‌کند: ما اکنون باید بپذیریم که چیزی به نام اسلام میانه‌رو وجود ندارد. این سخنرانی شامل اعلامیه‌‌ای پیشنهادی دربرگیرنده دشمنان آمریکا است. وی در این سخنرانی می‌افزاید: از این رو وقت آن است که ایالات متحده نیت واقعی ما را آشکار سازد. این تفکر وحشیانه بیش از این تحمل نمی‌شود. اسلام می‌بایست تغییر کند یا ما نابودی خودخواسته آن را تسریع خواهیم کرد.

استیون ویلیامز، سخنگوی دانشکده ستاد مشترک نیز حاضر به اظهار نظر در خصوص سخنرانی دولی و یا وضعیت وی در این دانشکده نشد. ولی زمانی که از وی درباره مسئولیت دولی در قبال مطالب ارائه شده سوال شد، در پاسخ گفت: اطلاع ندارم که آیا دولی مسئول این مطالب قلمداد شود. احتمالا سرلشکر جوزف وارد، رئیس دانشکده پاسخگوی آن خواهد بود.

این مسئله باعث می‌شود تا این ژنرال دو ستاره به خاطر ارائه چنین موضوعات تقریبا تکان دهنده‌ای مقصر شناخته شود. دولی در سخنرانی مشابهی، طرح جنگی چهار مرحله‌ای احتمالی را برای استحاله اجباری دین اسلام مطرح می‌سازد. مرحله سوم شامل بروندادهای احتمالی مانند تقلیل اسلام به شرایطی فرقه‌ای و روبرو شدن عربستان سعودی با گرسنگی است.

دولی در ادامه می‌گوید: قوانین بین‌المللی حامی غیرنظامیان در دوران جنگ، دیگر محلی از اعراب ندارد و چنین چیزی احتمال تکرار آنچه در درسدن، توکیو، هیروشیما و ناکازاکی اتفاق افتاد را برای شهرهای مقدس مسلمانان و انهدام مکه و مدینه به وجود می‌آورد.

هم مسلکان دولی بارها اعلام کرده‌اند: جریان اصلی مسلمانان خطرناک‌اند، چرا که آنها ذاتا خشونت‌ طلب‌اند؛ در حالی که تا کنون تنها تعداد بسیار معدودی از اعضای شدیدا متعصب القاعده ( که دستگیر شده‌اند ) اندیشه نابود ساختن تمامی شهرها را در سر پرورانده‌اند.

دولی می‌افزاید: برخی از اقداماتی که اینجا پیشنهاد شده است، از نظر بسیاری افراد به لحاظ سیاسی صحیح نیست. نهایتا ما در غرب کار بسیار اندکی می‌توانیم برای تصمیم‌گیری پیرامون این قضیه انجام دهیم؛ مگر آن که جنگی فراگیر به راه اندازیم.

دولی که از اوت سال 2010 در دانشکده ستاد مشترک مشغول به کار شده‌ است، دوره هشت هفته‌ای کلاس‌های خود را مستقیما با دو بخش از تاریخ اسلام آغاز کرد. این دو بخش توسط دیوید فاتوآ، استاد پیشین تاریخ دانشگاه وست پوینت ارائه شد. دولی خطاب به دانشجویان می‌گوید: متاسفانه اگر ما این مبحث را در این مرحله رها کنیم، شما تعادل صحیحی در دیدگاه‌های خود نخواهید داشت و نمی‌توانید دید صحیحی از تعریف اسلام از خود، به دست آورید. وی طی چند هفته بعدی سه تن از اساتید بنام ( به خاطر دیدگاه‌های فتنه‌انگیزشان از اسلام ) را برای تدریس در دوره خود دعوت کرده است.

شیرین بورکی طی انتخابات سال 2008 اعلام کرد: اوباما کاندیدای رویایی بن لادن است. وی در سخنرانی خود در دانشکده ستاد مشترک خطاب به دانشجویان گفت: اسلام دینی امپریالیست و سلطه‌جو است.

استفن کافلین در پایان‌نامه فوق ‌لیسانس خود در سال 2007 عنوان کرد: اظهار دوستی جورج دبیلو. بوش، رئیس‌جمهور قبلی با اکثریت مسلمانان جهان، تاثیری وحشتناک بر افرادی داشت که وظیفه تعریف دکترین [مقابله با] دشمن را برعهده داشتند. متعاقب آن، به کافلین اجازه داده شد تا از موقعیت مشورتی خود به ستاد مشترک ارتش برود؛ ولی وی همچنان به تدریس در کالج جنگ دریایی و دفتر امور اداری پلیس فدرال ( اف‌بی‌آی ) ادامه داد. کافلین در سخنرانی خود در کلاس‌های دولی عنوان کرد که القاعده به سرنگونی حسنی مبارک، شخص اول مصر و معمر قذافی، دیکتاتور لیبی کمک کرده است. از نظر وی، این بخشی از دسیسه‌های اسلام‌گرایان برای تصرف تمامی جهان است. کافلین کسانی را که مانند وی این طرح را به وضوح نمی‌بینند به سخره گرفته و آنها را متهم به پیچیده ساختن مسائل می‌کند.

کافلین عنوان سخنرانی خود را "تحمیل قوانین اسلامی - یا - اینها آدمهای ماشینی (Droids) نیستند که شما در پی‌ آنید" نامیده بود.

جان گواندولو، کارمند پیشین اف‌بی‌آی، سال گذشته به پایگاه فتنه‌انگیز ورلد نت دیلی گفت: اوباما آخرین رئیس‌جمهوری است که تحت تاثیر تندروهای مسلمان قرار دارد. وی ادعا می‌کند که میزان نفوذ [مسلمانان] در سه دولت اخیر آمریکا، عمیق بوده است. گواندولو در مضامین مرجع خود برای دوره‌های دانشکده ستاد مشترک، نه تنها مسلمانان امروز را دشمنان غرب می‌خواند، بلکه عملکرد جنگجویان صلیبی را نیز موجه می‌داند و می‌نویسد که آنها پس از صدها سال اشغالگری مسلمانان در کشورهای غربی به حرکت درآمدند. 




مقاله گواندولو با عنوان: "واکنش‌های معمول از جانب دشمن به هنگام رویارویی با حقیقت"، یکی از صدها سخنرانی، مقاله، ویدئو و پیوندهای وب بوده که به صورت الکترونیک به دانشجویان ستاد مشترک ارائه شده است. در لا به‌ لای این مقالات یک گنجینه وجود دارد: مقاله‌ای که در آن ادعا شده در اسلام قانون دائمی برای نفرت و انزجار مسلمین از مسیحیان و یهودیان وجود دارد و کنفراسی ویدئویی از سرژ تریفکویچ، استاد پیشین که به عنوان شاهد (معرفی شده از سوی وکلای مدافع متهمین) در چندین دادگاه محاکمه رهبران صرب بوسنیایی متهم به جنایات جنگی – از جمله نسل کشی مسلمانان – ظاهر شده و پیوندی اینترنتی با عنوان " قبل از برداشته شدن این لینک، دیدن آن را از دست ندهید" که به ظاهر اوباما  فرمانده کل افسران ارشد حاضر در این دوره – را هنگام پذیرش مسلمانی خود نشان می‌دهد.

دولی این توضیح را اضافه می‌کند که نظراتش سیاست رسمی ایالات متحده نیست و هدف آن ایجاد گفتگو و تفکری پویا است. اما وی به افسران نظامی همتای خود تعلیم می‌دهد که پذیرش [مسلمان بودن] اوباما می‌تواند نوعی از خیانت و وطن‌فروشی فرمانده کل قوا را نشان دهد. دولی می‌افزاید: با یک ارزیابی محتاطانه، 10 درصد از مسلمانان جهان - یعنی جمعیت حیرت‌آور 140 میلیون نفری - از تمامی آنچه از آن دفاع می‌کنید، تنفر داشته و هیچ گاه با شما به همزیستی نخواهند رسید، مگر اینکه تسلیم اسلام شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 341
بازدید هفته : 978
بازدید ماه : 956
بازدید کل : 150737
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1