نظاميان سابق انگليس کارتن خواب شده اند

به گزارش باشگاه خبرنگاران در حال حاضر 20 درصد از كارتن خواب ها و بی خانمان های استان ساسكس در جنوب انگلیس نظامیان سابق هستند.

این نشریه افزود: حداقل 15 نفر از بی خانمان هایی كه در خیابان های شهر برایتون زندگی می كنند، قبلا در نیروهای مسلح انگلیس و در مناطق جنگی خدمت كرده اند.

به نوشته آرگوس، تعداد نظامیان سابق بی خانمان در كل منطقه ساسكس 50 نفر است ولی احتمال می رود كه این تعداد بسیار بیشتر باشد، چرا كه بسیاری از این افراد مایل نیستند گذشته نظامی خود را فاش كنند.

پلیس منطقه ساسكس بدون تایید آمارهای ارائه شده از سوی این نشریه، اعلام كرد كه تعدادی از افرادی كه در خیابان های منطقه ساسكس زندگی می كنند، در گفت و گو با پلیس تایید كرده اند كه قبلا در ارتش خدمت می كرده اند.

"ریچارد سیجز" از افسران پلیس شهر برایتون در مصاحبه با نشریه آرگوس گفت: من یكی از بی خانمان ها را می شناسم كه در جنگ فالكلند در سال 1982 حضور داشته و قایق وی در جریان آن جنگ غرق شده بود.تعداد دیگری از این بی خانمان ها نیز اخیرا از جنگ عراق و افغانستان بازگشته اند.

وی افزود: بسیاری از این نظامیان خواستار بازگشت به زندگی عادی هستند ولی متاسفانه توانایی های لازم را در این زمینه ندارند و این وظیفه ما است كه این مردان شجاع را هرچه سریعتر به زندگی عادی هدایت كنیم.

به نوشته نشریه آرگوس برخی از نظامیان سابق كه هم اكنون در خیابان های منطقه ساسكس زندگی می كنند سال ها در لباس نظامی در ایرلند شمالی، فالكلند، عراق و افغانستان خدمت كرده اند.

"نیك زاور" یكی از چتربازان سابق ارتش انگلیس كه در ایرلند شمالی و فالكلند جنگیده است، گفت: بی خانمانی سربازان سابق یك میراث غم انگیز است.

وی كه 18 سال در ارتش انگلیس خدمت كرده، پس از خروج از ارتش مدتی را بی خانمان بوده و در خیابان ها زندگی می كرده است ولی اكنون یك بنیاد خیریه برای كمك به كهنه سربازان تشكیل داده است.

این نظامی سابق افزود: ما نباید اجازه بدهیم كسانی كه به كشور و ملكه خدمت كرده اند پس از خروج از ارتش در خیابان ها آواره شوند، ما وظیفه داریم برای بازگشت آنان به یك زندگی آبرومند و عادی كمك كنیم.

وی در عین حال اظهاداشت: متاسفانه تعداد این افراد در حال افزایش است و بودجه وزارت دفاع نیز برای رسیدگی به مشكلات نظامیانی كه از مناطق جنگی باز می گردند، كاهش یافته است.

رسانه های انگلیس پیشتر نیز گزارش هایی از مشكلات نظامیان سابق این كشور از جمله دچار شدن آنان به ناراحتی های روحی و روانی و پناه بردن به الكل و مواد مخدر منتشر كرده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:نظاميان سابق انگليس کارتن خواب شده اند ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 272
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 729
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 150488
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1