تهیه پوست مصنوعی برای بیماران دچار سوختگی

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ دکتر پرویز طوسی درحاشیه کنگره درجمع خبرنگاران با اشاره به تحقیقات در حوزه پوست در دانشگاه ها افزود: این پوست مصنوعی هم اکنون برای برخی از بیماران استفاده شده است .
وی گفت : در کشور، شبکه تحقیقاتی مرتبط با مطالعات برای جلوگیری از تحقیقات تکراری نداریم ولی سعی بر این است که از تحقیقات تکراری پرهیز شود .
رئیس دوازدهمین کنگره انجمن متخصصان پوست ایران در ادامه با انتقاد از دخالت افراد غیر متخصص در حوزه پوست افزود: این تحقیقات ممکن است عوارض جبران ناپذیری از جمله عفونت و اسکار بر جا داشته باشد .
دکتر طوسی گفت : کسب درامد ،مهمترین عامل دخالت افراد غیر متخصص در این خصوص است به طوری که به علت نداشتن درآمد کافی از حرفه خود با بهره گیری از تبلیغات زیباسازی غیر واقعی اقدام به کارهای زیبایی می کنند که نظام پزشکی باید با نظارت های دقیق حیطه فعالیت پزشکان را مشخص کند .
وی درخصوص هزینه درمان بیماری های پوست در کشور افزود: هزینه درمان کشور ما در مقایسه با کشورهای پیشرفته پایین تر وکیفیت درمان ما در مقایسه با کشورهای پیشرفته مناسب است به طوری که بیمارانی از کشورهای خارجی حتی پیشرفته، برای درمان به کشور ما مراجعه می کنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:تهیه پوست مصنوعی برای بیماران دچار سوختگی ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 341
بازدید هفته : 868
بازدید ماه : 846
بازدید کل : 150627
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1