مرحله جدید طرح امنیت اخلاقی و برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف

به گزارش فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فاتب، سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای مرحله تازه‌ای از طرح امنیت اخلاقی و محله محور، از برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف در زمینه عرضه پوشاک نامتعارف، تالارها، قهوه‌خانه‌ها و آتلیه‌های غیرمجاز در شهر تهران، خبر داد.

وی گفت: در طرح مذکور تاکنون 3 هزار واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته‌ که به تعدادی از آنها تذکر و حدود 60 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و امنیت اخلاقی و بنابر درخواست شهروندان تهرانی این طرح آغاز شده است. در این عملیات براساس گزارش‌های به دست آمده واحدهایی که مورد بررسی قرار گرفتند اکثرا از نظر وضعیت در شرایط مناسب و خوبی قرار داشتند این در شرایطی است که بیش از 60 فروشگاه و مغازه که دارای تخلف بوده‌اند پلمپ شد.

رئیس پلیس پایتخت در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به کاهش روند عرضه محصولات و البسه‌ نامتعارف توسط فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی نسبت به مدت مشابه در سال قبل، گفت: از همکاری و تعامل اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی پوشاک، تالارها،قهوه‌خانه‌ها و آتلیه‌های عکاسی تشکر می‌کنم چرا که در راستای کاهش تخلف صنوف، با پلیس تهران بزرگ همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

ساجدی‌نیا، اظهار داشت: مباحث و موضوعات مطروحه در این طرح، شامل آتلیه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، تالارهای غیرمجاز و واحدهای صنفی عرضه‌کننده پوشاک نامتعارف است که خوشبختانه با اقدامات پلیس تهران بزرگ فعالیت واحدهای غیرمجاز نسبت به گذشته کاهش چشمگیر داشته است.

وی با اشاره به استمرار طرح مذکور در روزهای آتی و معرفی متخلفان به مرجع قضایی، گفت: وظیفه پلیس حفاظت و حمایت از شهروندان است و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فعالیت‌ پلیس برخورد با مجرم و جرم است و خوشبختانه احکام صادره قضایی در این خصوص بسیار مناسب و تأثیرگذار بوده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 341
بازدید هفته : 873
بازدید ماه : 851
بازدید کل : 150632
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1