سامانه متمرکز بازار سرمايه ،ارزشمند است

  به گزارش باشگاه خبرنگاران  ، همزمان با نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه ، سامانه متمرکز بازار سرمايه در بانک ملت با حضور رئيس سازمان بورس راه اندازي شد. 
صالح آبادي در اين مراسم با اشاره به گستردگي شعب بانک ملت در سراسر کشور اعلام کرد : سامانه متمرکز بازار سرمايه، دسترسي مردم به بازار را افزايش خواهد داد. 
رئيس سازمان بورس با تاکيد بر لزوم آموزش دقيق کارکنان شعب در زمينه کار با سامانه متمرکز بازار سرمايه و راهنمايي هرچه بهتر مردم و سرمايه گذاران گفت : با افزايش استفاده از اين سامانه ، بي ترديد شاهد افزايش تعداد معاملات سهام و اوراق بهادار در سطح کشور خواهيم بود. 
صالح آبادي با بيان اين که خريد و فروش اوراق حق تقدم مسکن پيش از اين در يکي از بانک هاي کشور عملياتي شده بود ، تاکيد کرد: خريد و فروش تمامي انواع سهام و اوراق بهادار ، امکاني است که نخستين بار در سيستم بانکي و در بانک ملت فراهم شده است. 
احراز هويت و پذيرش مشتريان، دريافت کد بورس، ثبت و ارسال سفارش هاي خريد يا فروش انواع اوراق بهادار، ارائه نام کاربري ورود به سامانه معاملات آنلاين سهام شرکت هاي کارگزاري، ارائه صورت وضعيت معاملات انجام شده و اتصال به سامانه مديريت سفارش(OMS) چندين شرکت کارگزاري از قابليت هاي سامانه متمرکز بازار سرمايه بانک ملت است.
اداره کل حراست بانک ملت نيز با هدف پاسخگويي هرچه بيشتر به مشتريان، سامانه ارتباط مردمي را راه اندازي کرده و آماده دريافت شکايت ها، انتقادها و پيشنهادهاي مردم و مشتريان است.
شهروندان مي توانند در تهران با شماره تلفن 1556 و در شهرستان ها از طريق شماره تلفن 82488-021 و انتخاب کليد 2، با سامانه ارتباط مردمي حراست بانک ملت تماس بگيرند.
نمابر 63921223-021 و پست الکترونيک herasat@bankmellat.ir نيز آماده دريافت شکايت ها، انتقادها و پيشنهادهاي مردمي به صورت کتبي و الکترونيک است.
ششمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه، به عنوان بزرگترين نمايشگاه صنعت مالي خاورميانه و يکي از بزرگترين نمايشگاه‌هاي صنعت مالي در جهان از 19 تا 22 ارديبهشت با همکاري سازمان بورس و اوراق بهادار و با مشارکت ساير دست‌اندرکاران بازار سرمايه، بازار پول و بيمه کشور، در محل دائم نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهـران برگزار مي‌شود و فردا پايان مي يابد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:سامانه متمرکز بازار سرمايه ,ارزشمند است ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 341
بازدید هفته : 823
بازدید ماه : 801
بازدید کل : 150582
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1